niedziela, 21 lutego 2016

autumn weather - klasyczna stylizacja


 Witam ponownie!
Jest końcówka lutego. Ten miesiąc kojarzy mi się głównie z mrozem i śniegiem.
Niestety za oknem, jak widać na załączonym obrazku, panuje jesienna pogoda - deszcz,wiatr - niezbyt przyjemnie. Bez ciepłego ubioru ani rusz!
Ja postawiłam na sweter i przepiękny szalik w kolorach nude.
Z szafy wydobyłam zapomniane air maxy i przypomniała mi się ich wygoda. Musze zaopatrzyć się w kolejne, polecacie jakieś?


Co do sweterka, jest cieniutki.. Bardzo cieniutki. Nie da Ci wielkiego ciepła, ale służy świetnie jako uzupełnienie całego stroju. Kolor klasycznej czerni sprawia, że można go nosić do stylizacji eleganckich, jak i do sportowych. Super sprawdza się, aby po prostu zarzucić i zakryć nam ramiona.

Jako dodatek służy mi długi, przyjemny w dotyku, ciepły szal w kratę. W tym roku, jest to hit.
Chyba każdy z nas powinien mieć taki w szafie. Jest idealny na sezon jesień-zima. Szczególnie na takie chłodne dni .

Bazą całego outfitu są czarne spodnie z wysokim stanem - to dopiero klasyk. Nie będę się na ich temat rozpisywać, każdy chyba wie iż można ubrać do takich spodni wszystko.



Podsumowując, przeważająca czerń, nudziakowy  dodatek i wygodne buty !  Krótko i zwęźle klasyczny look, który każda z nas powinna mieć w szafie ! 



Kamila


T-shirt - Sinsay
Sweater - H&M
Scarf - H&M
Pants - Sinsay
Sneakers - Nike Air Max

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, piękny masz szal
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. to lubię - prosto, klasycznie, stylowo, efektownie! mega!
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zapraszam Cię bardzo serdecznie na emmadeline.blogspot.com . odwdzięczę się na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo fajny szal :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Ciekawy i ładny szal :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny szalik ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyk, ale szal skradł moje serce! Przepiękny ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to możliwe, że jeszcze nie mam tego szalika w szafie?! ślicznie się na Tobie prezentuje^^
    ps. jestem całkowicie nowa, zajrzysz?
    http://misiowanki-mary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń