sobota, 13 lutego 2016

Trening pleców

Hej kochani !
Przyszedł czas na część ciała, która moim zdaniem, u mnie jest najbardziej podatna na ćwiczenia, czyli plecy. Nie są to oczywiście wszystkie ćwiczenia, ale te które wykonuje i polecam.

1. Ściąganie drążka wyciągu górnego w siadzie, szerokim uchwytem.
4 serie po 12 powtórzeń.
Osobiście wolę wersje przyciągania do karku.
Obciążenie 20 kg

2. Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim.
4 serie po 10 powtórzeń.
Obciążenie 25 kg

3. Martwy ciąg
4 serie po 10 powtórzeń.
Już wam znany
Sztanga 20 kg
Obciążenie po 2,5 kg na stronę, w dwóch pierwszych seriach, następnie 5 kg na stronę.

4. Wiosłowanie
4 serie po 10 powtórzeń.
Sztanga 20 kg
Obciążenie w każdej serii po 2,5 na stronę.

Czytałam wiele o podciąganiu na drążku podobno również bardzo dobrze działa na plecy - mam zamiar spróbować. Wracając u mnie do tej części ciała, nie są one jeszcze takie jak mi się marzą ale już mogę się trochę pochwalić.
Co sądzicie ? Jakie ćwiczenia wykonujecie na plecy ?

Kamila

                                                                                                                                



2 komentarze:

  1. Ja akurat po zakończeniu roku szkolnego zapisuję się na siłownię i będę chodzić na nią wraz z bratem więc raczej wtedy wezmę się za takie prawdziwe ćwiczenia a nie abs'y. Dlatego na razie nie mogę się na temat Twojego trenowania wypowiedzieć. Dawaj z siebie wszystko i dąż do wyznaczonych sobie celów!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo właśnie też słyszałam, że podciąganie daje dobre efekty ;) Fajny plan!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń